ПІДПРИЄМЦІ ПІДТРИМУЮТЬ СТРАТЕГІЮ РОЗВИТКУ ІМУНОПРОФІЛАКТИКИ
Ми раді, що все більше українських підприємців готові співпрацювати з громадськими організаціями для досягнення спільної мети: реалізації національної Стратегії імунопрофілактики. Дякуємо за долучення до Коаліції з вакцинації наших давніх друзів та партнерів – товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛЮДОР».
ТОВ «Глюдор» — це українська компанія-виробник ударостійких термоконтейнерів необхідного розміру з прогнозованим температурним режимом, які використовуються, зокрема, для безпечного транспортування імунобіологічних препаратів.
“Коли в 2016 році ми почали займатися питанням «холодового ланцюгу, а саме дотриманням температурного режиму +2…+8, який є важливим для транспортування та збереження наявних на ринку вакцин, то ще не підозрювали, наскільки це питання є актуальним”, – розповідає директор ТОВ “Глюдор” Андрій Даниленко.
– “На сьогодні запорукою правильної та успішної вакцинації є не лише вибір вакцини, а й її правильне транспортування до кабінету щеплень. Наша компанія є експертом в питанні збереження температурного режиму, і саме тому ми шукали експертів того ж рівня в питанні вакцинації. Ми знайшли їх, познайомившись з ГО “Батьки за вакцинацію”. Ми підписали Меморандум про співпрацю з організацією, а пізніше радо прийняли запрошення долучитися до Коаліції за вакцинацію.
Ми щиро впевнені в тому, що запорука здорової нації – це вакцинація з перших днів життя. І нашим спільним завданням є донесення цієї інформації до кожного громадянина. Для цього ми спільно з партнерами з ГО “Батьки за вакцинацію” розробили флаєри з інформацією про календарні та рекомендовані щеплення для використання під час освітніх заходів з питань імунопрофілактики. Також ми беремо активну участь в семінарах для медичних працівників, яких навчаємо збереженню холодового ланцюгу. Але ми ділимося не лише інформацією: за цей рік було виділено близько 500 міні-систем для транспортування вакцини. Їх було безкоштовно роздано батькам, які купують вакцину через аптечні мережі, а також медичним працівникам, які безпосередньо проводять щеплення.
Ми не плануємо на цьому зупинятись і разом з партнерами шукаємо нові шляхи допомоги батькам та медпрацівникам в проведенні ефективної вакцинації та донесення інформації про важливість щеплень до широкого загалу. Адже здоров’я нації для нас є надзвичайно важливим”.
Ми щиро вдячні керівництву компанії за рішення перераховувати 5 гривень з кожного проданого продукту на реалізацію головної мети нашої Коаліції: попередження інфекційних хвороб через забезпечення загальної доступності імунізації.
Майбутнє – за соціально відповідальним підприємництвом! Тільки об’єднавши зусилля ми зможемо захистити наших дітей від небезпечних захворювань та попередити нові спалахи вакцинокерованих хвороб.